تبلیغات
gothicdeath - مطالب تیر 1395

باربری تهران

چهارشنبه 30 تیر 1395 نویسنده: مصطفی علیزاده |

اتوبار و باربری تهران شفق با بیش از 15 سال تجربه در عرصه حمل اثاثیه منزل و جابجایی وسایل منزل در استان تهران  با خاور های مسقف و موکت کاری شده آماده است کلیه خدمات خود را در قالب باربری و اتوبار به شما ارائه دهد حمل اثاثیه منزل تخصص ما بوده و این قول را به شما می دهیم که اسباب کشی و حمل اثاث منزل شما را با پرسنلی قوی و دوره دیده برای شما انجام می دهیم  باربری شفق شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری نموده و تا آخر اسباب کشی شما را یاری می کند از مرحله اولیه اسباب کشی شما را یاری می کنیم ، در مرحله اولیه مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهیم بعد از اینکه مشاوره رایگان را به شما ارائه دادیم بنا به نیاز شما بسته بندی وسایل منزل را برای شما انجام می دهیم بسته بندی وسایل با فوم ها و وکیوم های 90 و 60 متری صورت می گیرد. بعد از اینکه بسته بندی وسایل صورت گرفت تیم جابجایی و حمل بار به میدان آمده و بار شما را در خاور های مسقف و موکت کاری شده جای داده و در  به مقصدتان می رسانیم.

همچنین باربری ما حمل بار به شهرستان را برای شما انجام می دهد.

هم اکنون با 15 سال سابقه درخشان در امر حمل اثاثیه در استان تهران در  خدمت شما هستیم.

این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت باربری که برای شما در نظر گرفته ایم قیمتی کاملا ارزان و با کیفیت بالا می باشد که زیر نظر اتحادیه صورت می گیرد.

   


اخذ کد اقتصادی

سه شنبه 29 تیر 1395 نویسنده: مصطفی علیزاده |

اخذ کد اقتصادی

کد اقتصادی نیز همانند هر کد یا شناسه دیگری وجهه قانونی دارد به طوری که اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه های تجارت و اقتصاد فعالیت می نمایند باید دارای کد شناسایی باشند تا فعالیت آنها تحت نظر سازمان های دولتی مربوطه انجام شود.

کد اقتصادی شناسه ای 12 یا 16 رقمی می باشد که برای اخذ آن باید به سازمان مالیات و دارایی رجوع نمایید در این سازمان کد اقتصادی 12 رقمی به اشخاصی صادر می شود که تاکنون کد اقتصادی دریافت ننموده اند و اطلاعات مالی آنها تکمیل باشد به طور کلی بری اخذ کد اقتصادی بایستی پرونده مالیاتی تشکیل شود و این پرونده در صورتی تشکیل می شود که دفاتر مالی شخص حقیقی و حقوقی کامل باشد این دفاتر نشان دهنده اوضاع یک سال مالی شرکت یا شخص حقیقی است و براساس  این دفاتر پرونده مالیاتی تشکیل می شود.

اشخاصی که کد اقتصادی 12 رقمی را قبلا اخذ نموده اند بایستی برای ثبت نام کد اقتصادی 16 رقمی اقدام نمایند و کد اقتصادی خود را از شناسه 12 رقمی به 16 رقمی تبدیل نمایند.

اخذ کد اقتصادی(12رقمی)

کد اقتصادی 12 رقمی شناسه ای می باشد که بر طبق قوانین در سال 73 اخذ آن برای اشخاصی که به فعالیت های تجاری و اقتصادی مشغول می باشند ضروری است و این کد بایستی بر روی فاکتور های خرید و فروش حتما درج شود, این فرآیند باعث می شود محاسبه سود و زیان برای برآورد دقیق مالیات یک سال مالی شرکت یا شخص حقیقی دقیق تر انجام شود به طوری که بدون این مدارک و فاکتورها نمی توان مبلغ مالیات دریافتی را محاسبه نمود.

مراحل اخذ کد اقتصادی

برای دریافت این کد اقتصادی باید تا 2 ماه بعد از ثبت شرکت و یا دریافت کارت بازرگانی و یا مدارک فعالیت، با داشتن معرفی نامه و یا وکالت نامه به اداره مالیات و دارایی مستقر در محدوده فعالیت مراجعه نمایید و نسبت به تعیین حوزه مالیاتی خود و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید.

 

پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید

کد اقتصادی، در اصل شماره شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیات و دارایی می باشد, کد اقتصادی در واقع یک کد اجباری است که باید برای امور مهم تجاری، نظیر گرفتن کارت بازرگانی، شرکت در مناقصات و مزایده ها، اخذ قرار داد با شرکت های دولتی، و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک وجود داشته باشد. کد اقتصادی فعلی شامل 12 رقم می باشد. به دلیل مشکلات موجود در سیستم مالیاتی کشور، سیستم جامع مالیاتی راه اندازی شد که تا حدودی باعث بهبود در سیستم مالیاتی، دریافت مالیات و شفاف سازی فعالیت های اقتصادی شده است. به دلیل عدم کارایی کد اقتصادی فعلی در سیستم جامع مالیاتی، نیاز به دریافت کد اقتصادی جدید (16 رقمی)می باشد .

 

 

   


رپورتاژ سئو

شنبه 26 تیر 1395 نویسنده: مصطفی علیزاده |

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی سایت برای گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تمام مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک در تمام دنیاست و برنامه ریزی برای SEO در همه کسب و کارها یک راه حل بسیار مناسب برای جذب مشتری است. در واقع قرارگرفتن در رتبه اول نتایج گوگل با کلمات کلیدی بهترین روش بازاریابی آنلاین است و از تمام روش‌های تبلیغات اینترنتی مفید تر است.

 

اما سئو سایت بصورتی که پایدار در رتبه اول تا سوم گوگل قرار بگیرد کار کوچکی نیست و نیاز به صبر و برنامه‌ریزی منظم دارد، الخصوص برای کلماتی که رقبات برای رتبه اول گوگل بالاست و شرکت های زیادی با بهینه سازی وبسایت خود بدنبال دستیابی به آن هستند.

 

حالا همه مدیران میدانند که حتما باید برای سئو سرمایه گذاری کنند تا بازخورد خوب آن به موفقیت شرکت کمک کند، اما سوال اینجاست که مراحل بهینه سازی سایت بهتر است در داخل شرکت انجام شود یا به شرکت‌ سئو سپرده شود ؟

 

سئو سایت برای گوگل توسط سئو کار حرفه ای در داخل شرکت:

 

چالش اول: پیدا کردن سئو کار حرفه‌ای و متعهد.

 

هزینه: یک متخصص سئو که دست از دریافت پروژه‌های مختلف بکشد و فقط زمانش را بروی سایت شما بگذارد و نتیجه کار هم خوب باشد قطعا حقوق بالایی میخواهد. عموما کارشناس سئو چندین پروژه رو با قیمت پایین تر و سود بیشتر انجام میدهند!

 

مدت زمان: از زمان طراحی سایت باید متخصص بهینه سازی وب سایت همراه شما باشد و بطور مداوم و منظم تا زمانی که وب سایت شما فعال است و رتبه گوگل برای شما اهمیت دارد به کار خود ادامه دهد تا پس از رسیدن به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی، برای حفظ آن تلاش کند.

 

بک لینک : برای دریافت لینک فالو از سایت‌های معتبر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی باید بصورت منظم انجام شود تا همواره سایت شما از رقبا بالاتر باشد.

 

تولید محتوا : یکی از مهمترین نکاتی که در کلاس‌های آموزش سئو در تمام دنیا روی آن تأکید میشود این است که به هیچ وجه مطالب از سایت های دیگر کپی نشود و همه اطلاعات و مطالبی که در سایت منتشر میشود دسته اول باشد.

بروز رسانی منظم : وب سایت باید در تمام طول سال، ماه و روز آپدیت شود.

 

سئو سایت برای گوگل توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو:

 

چالش اول : پیدا کردن شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که معتبر باشد.

 

هزینه : با توجه به شرایط وب سایت شما و کلمات کلیدی مورد نظر متغیر است.

 

مدت زمان: برای اینکه خیالتان راحت باشد و پس از مدتی رتبه وبسایت شما پایین نیاید باید قرار 1 ساله بسته شود و هر سال تمدید شود.

 

تولید محتوا : شرکتی پیدا کنید که هم در امور تبلیغات اینترنتی و هم خدمات سئو فعال باشد، محتوایی برای سایت شما تهیه کند که همزمان از نظر تبلیغات و رتبه گوگل مناسب باشد. همچنین باید در زمینه کانتنت مارکتینگ نیز حرفه‌ای باشد و بتواند اخبار سایت شما را بصورت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر منتشر کند تا بازاریابی محتوا و دریافت لینک را در یک کمپین برای شما براورده کند و موفقیت شما قطعی شود.

 

بروز رسانی منظم: در قرارداد خود مشخص کنید که وظیفه بروز رسانی سایت بر عهده کیست. اگر قرار باشد شرکت سئوکار بروز رسانی را انجام دهد لازم است اطلاعات اولیه را به صورت منظم تامین کنید.

 

در نهایت بهتر است زودتر تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه صورت برای بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.

   


درباره وبلاگ


آخرین پستها


نویسندگان


آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :